Aktuálně

Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®

Aeras díky myTEAM standardizuje projektové řízení

Pro společnost Aeras jsme zavedli řešení myTEAM® pro práci s úkoly a projekty. Mimo jiné budou strategicky podporovat interní komunikaci pomocí modulu řízení porad. A díky tomu, že jejich pracoviště čítá více lokalit, jim bude pomocníkem k řízení úkolů i mobilní úkolovník.

Testování uživatelského zážitku aneb jak na UX design

Jak zjistit, co lidé chtějí? Co se jim líbí? Jak přemýšlejí? Vyzkoušeli jsme testování uživatelského zážitku, neboli UX. Nasbírali jsme díky tomu hodně užitečných podnětů na rozšíření funkcionalit.

Jak na přípravu pracovní porady?

Pravděpodobně každý z nás už zažil poradu, kdy odpočítával minuty do jejího konce. Důvodů může být spousta a my si pojmenujeme ty nejčastější:

Potkávejme se na webinářích!

Připravujeme pro vás sérii webinářů, na kterých se s vámi podělíme o naše know-how v oblasti řízení vnitropodnikových procesů. Neváhejte se k nám přidat, dozvíte se spoustu užitečných tipů a informací!

Směrnice usnadňují komunikaci na pracovišti

Směrnice nejen že umožňují formálně dodržovat zákon, ale řídí každodenní činnosti na pracovišti a chrání jak zaměstnance, tak zaměstnavatele. Jak vám pomůžou v každodenním provozu?

VÝSLEDKY PRŮZKUMU: Jak řídí firmy své vnitropodnikové procesy?

V uplynulém období jsme realizovali průzkum, který měl za cíl zjistit, jaké nástroje využívají české firmy pro řízení vnitropodnikových procesů. Zeptali jsme se majitelů a manažerů. Co jim při každodenních aktivitách pomáhá, co je naopak brzdí?

Home office? Oceníte sdílené úložiště dokumentů

Práce z domova je dnes už běžnou formou spolupráce se zaměstnanci. Má však svá specifika a nese s sebou i jistá rizika. Porady nahradíte telekonferencemi nebo Skype cally, jak ale zajistit, aby se všichni dostali k potřebným dokumentům v jejich aktuální verzi?

Řídit projekt správně není snadné

Řídit projekt správně je oříšek. Říká se, že všechny cesty vedou do Říma a že existuje mnoho způsobů, jak dosáhnout cíle. Ne vždy se však podaří dotáhnout projekt v plánovaném čase a do všech detailů. Tyto dva faktory přitom patří mezi nejdůležitější k posouzení jeho úspěšnosti. Dalšími kritérii jsou kvalita výsledku, vynaložený čas a náklady. Zde právě bývají u mnoha projektů značné rezervy.

Nové vydání magazínu yourK

Znáte to. Firemní dokumenty si často žijí svým vlastním životem. Obíhají jednotlivá pracoviště v různě dlouhých cyklech a některá schvalovací razítka se zdají být až miliardy světelných let vzdálená. Čím více se vzdálenosti a velikosti pracovišť zvětšují, tím méně je manažer schopen dohlédnout na to, že vše probíhá podle pravidel a v termínu. Jak ale uhlídat tak důležité dokumenty, jakými jsou smlouvy a směrnice?

WordPress Lightbox Plugin